تماس با ما:

جهت ارسال متن برای مدیر سایت، از فرم زیر استفاده کنید. متن شما توسط مدیریت مطالعه و بررسی خواهد شد و در صورت لزوم در اسرع وقت پاسخ به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

نام و نام خانوادگی 

آدرس ایمیل  

شماره موبایل  

متن

(ترجیحا فارسی) 

کد امنیتی

 



لطفا جهت پشتیبانی محصولات مستقیم با فروشنده تماس بگیرید و یا در پنل کاربری برای فروشنده پیام ارسال نمایید و یا در مقابل سفارشات گزینه ثبت و مشاهده پیام ها را کلیک و پیام ثبت نمایید.

به تمامی پیام ها در کمتر از چند ساعت پاسخ داده خواهد شد.

شماره همراه پشتیبانی: 09920701205

سؤالات متداول خریداران:



حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی نام خود و انتخاب گزینه "ویرایش پروفایل من" به صفحه ای منتقل می شوید که امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.


2- آیا می توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس در بالای صفحه روی نام خود کلیک کرده و با انتخاب گزینه "سفارشات من" سوابق خرید خود را مشاهده کنید.



ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از سایت خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می شود و كسب و كار الكترونیك و تجارت فوق حرفه ای در اینترنت دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می توانید در صفحه اصلی وب سایت با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین این سایت با سابقه سال ها فعالیت و تحویل موفق سفارش ها به بیش از هزاران مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد سایت استفاده کنید.


2- آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در سایت می توانید:

- سریع تر و ساده تر خرید کنید.

- به سادگی سوابق خرید و فعالیت های خود را مدیریت کنید.

- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.


3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می توانید سفارش خود را ثبت کنید.


4- آیا می توانم برای شخص دیگری از سایت خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به سایت، 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت. در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می توانید با انتخاب گزینه "ثبت آدرس" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.


5- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟

پاسخ: سایت با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات من" از وضعیت آن مطلع شوید.


6- آیا می توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با قیمت مشخص شده اند و امکان افزودن آنها به سبد خرید وجود دارد.


7- می توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با مدیر سایت تماس بگیرید.


8- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با مدیر سایت تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد فروشنده مربوطه با شما تماس خواهد گرفت.


9- می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.



کالاهای عرضه شده در سایت

1- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟

پاسخ: سایت تمام تلاش خود را می کند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در سایت دارید. می توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل، مطالعه شرح محصول و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین سایت نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی طرفانه در سایت نمایش می دهد که مطالعه آنها می تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.


2- کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ: گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال سایت تلاش می کند تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.


3- آیا ممکن است کالایی را که سفارش می دهم موجود نباشد؟

پاسخ: کالاهای دارای قیمت در سایت، قابل افزودن به سبد خرید و سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.


4- آیا تعداد خرید از یک کالا در سایت محدودیتی دارد؟

پاسخ: به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در سایت وجود ندارد.


5- پیش از خرید کالا، چگونه می توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ: لازم به ذکر است که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می شوند.



پرداخت

1- مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: همگی کاربران سایت می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.


2- با استفاده از کارت کدام بانک ها میتوان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

پاسخ: شما می توانید با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.


3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.


4- آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.


5- آیا می توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

پاسخ: خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی، سایت از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.


6- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از سایت که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته های زیر را رعایت فرمایید:

- در صفحه ای که می خواهید اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید، با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

- قبل از ورود اطلاعات، از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

- برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.



ارسال سفارش ها

1- هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می شود؟

پاسخ: هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می رسد.


2- آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

پاسخ: زمان رسیدن ارسال ها، بر اساس محدوده جغرافیایی از 24 تا 72 ساعت متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی توان به طور دقیق تعیین کرد.


3- پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.


4- می توانم کالایی را که سفارش داده ام با مراجعه به سایت به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

پاسخ: از آنجا که این سایت یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری است، تحویل حضوری سفارش در محل سایت امکان پذیر نیست.


5- سفارش ها چه زمانی به پست تحویل داده می شود؟

پاسخ: معمولا همه سفارش ها پس از طی مراحل پردازش، همان روز پرداخت، یا یک روز بعد ارسال می شوند.


6- آیا می توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا پست سفارشی، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ: بله، ابتدا برای بدست آوردن شماره مرسوله سفارشی که با پست ارسال شده، در پنل کاربری خود و در بخش سفارشات من، سفارش مربوطه را کلیک کنید. سپس برای رهگیری آن سفارش، شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله را در آدرس زیر وارد کنید:

https://tracking.post.ir



خدمات پس از فروش

1- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: بلافاصله پس از تحویل کالا، در پنل کاربری خود و در بخش سفارشات من، سفارش مربوطه را کلیک کنید و با شماره تلفن موجود در آن سفارش(فروشنده) تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند. در صورتی که مشکل شما برطرف نشد با مدیریت سایت تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) تا در مورد رویه های بازگرداندن کالا به شما توضیحاتی ارائه شود.


2- اگر کالای که خریداری کرده ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: بلافاصله پس از تحویل کالا، در پنل کاربری خود و در بخش سفارشات من، سفارش مربوطه را کلیک کنید و با شماره تلفن موجود در آن سفارش(فروشنده) تماس بگیرید تا مشکل شما را برطرف کنند. در صورتی که مشکل شما برطرف نشد با مدیریت سایت تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) تا در مورد رویه های بازگرداندن کالا به شما توضیحاتی ارائه شود.


قیمت

1- آیا قیمت محصولات در سایت به روز هستند؟

پاسخ: بله، تا جای ممکن، قیمت محصولات عرضه شده در وب سایت خود را کنترل و به روز رسانی می کند.

سؤالات متداول بازاریابها:



1. آیا تضمینی برای ما اعضا وجود داره که شما پول ما رو بدید؟

پاسخ: علت پیشرفت روزافزون سایت، صداقت در پرداخت به موقع درآمد اعضاست. جهت حصول اعتماد بیشترتان، شما می توانید پس از اینکه موفق شدید اولین محصول را در سایت به فروش برسانید از ما بخواهید تا پورسانت آن محصول را حتی اگر 1000 تومان باشد به حسابتان واریز کنیم.


2. میخواستم بدانم چطور میتوانم در آمدم را زیاد کنم؟ از چه راههایی؟ همچنین میخواستم بدانم درآمد کسب شده چقدر باید برسد تا به حسابمان واریز شود؟

پاسخ: راههای بازاریابی و کسب و درآمد اینترنتی در صفحه بازاریابی بیان شده است(همچنین در پنل شخصی شما وجود دارد). میزان حداقل درآمد شما جهت واریز به حساب بانکی تان در پنل کاربری شما بخش درخواست برداشت، موجود می باشد.


3. لطفا توضيح دهيد چطوري ديگران معرفي به سايت شوند كه هم زير مجموعه من باشند و هم خودشان بتوانند زير مجموعه ايجادكنند؟

پاسخ: هر کاربری که با کلیک بر لینک اختصاصی یا لینکهای بازاریابی شما به سایت وارد شده و در سایت عضو گردد زیرمجموعه شما خواهد بود. زیر مجموعه های شما نیز مانند شما می توانند با تبلیغ لینک اختصاصی خود مشتری برای محصولات جذب کنند و در نتیجه درآمد کسب نمایند. توضیحات کاملتر را می توانید با ورود به صفحه بازاریابی مشاهده کنید.


4. ميخواستم بدونم با هر كامپيوتر چند بار ميشه ثبت نام كرد؟ اعضاي يك خانواده يا دوستانم رو مي تونم با كامپيوتر خودم عضو كنم؟ افراد خارج از كشور هم مي تونند در اين سايت عضو شوند؟
پاسخ: با یک کامپیوتر می توانید سایر اعضای خانواده خود را نیز ثبت نام کنید اما نباید از شماره حسابهای بانکی یکسان استفاده شود. کاربران خارج از کشور (کشور هایی که به سیستم شتاب بانکی ایران متصل هستند) نیز می توانند در این سایت عضو شوند.


5. من دوستان زيادي دارم كه می خواهند در اين سايت عضو شوند ولي تعدادي از آنها شماره حساب ندارند آنها مي توانند از شماره حساب من استفاده كنند؟ و در موقع ثبت نام در سايت، شماره حساب منو بدهند؟

پاسخ: خیر، شماره حساب های تکراری مورد پذیرش واقع نمی شوند. هر کس می بایست شماره حساب منحصر به خود داشته باشد.


6. من می خواستم ببینم اگر برای یک ایمیل مربوط به یاهو یا جیمیل رو که نمی دونیم وجود داره یا نه، معرفی نامه ارسال کنیم چه می شود؟

پاسخ: پس از ارسال ایمیل ناشناس، بلافاصله از طرف یاهو یا جیمیل ایمیلی با موضوع Delivery Failure به ایمیل باکس شما برگشت داده می شود. ارسال زیاد چنین ایمیلهایی باعث می شود ایمیلهای شما اسپم شود و اگر مکررا اقدام به ارسال اسپم کنید توسط یاهو یا جیمیل ایمیل شما به حالت تعلیق در می آید.


7. در صورتی که صفحه سایت خود را به گونه ای تنظیم کنیم که با باز شدن اون، صفحه اول سایت هم باز بشه آیا از لحاظ قوانین سایت مشکل داره یا خیر؟
پاسخ: بهتر است از چنین روشی خودداری کنید. زیرا نتیجه خاصی هم برای شما ندارد.


8. من میخواهم بدونم چگونه میتوانم این سایت را به دیگران معرفی کنم از طریق خود سایت؟
پاسخ: شما با ورود به سیستم، ار طریق بخش ایمیل مارکتینگ، به آسانی می توانید سایت را به دوستان خود معرفی کنید.


9. چجوری باید تبلیغ کنم؟ لطفا برام توضیح بدین، کاری که باید بکنم چجوری و به چه شکلی؟

پاسخ: چندین راه برای تبلیغ لینکهای بازاریابی وجود دارد:

اول از طریق سایت یا وبلاگ شخصی

دوم از طریق معرفی حضوری دوستان و آشنایان، البته در این حالت افراد باید از طریق لینک اختصاصی شما در سایت عضو شوند و یا محصولی را خرید کنند تا شما از مزایای کار تبلیغی خود بهره مند شوید.

سوم ارسال معرفی نامه های سایت در بخش ایمیل مارکتینگ.

چهارم تبلیغ لینکهای بازاریابی در سایتهای پربازدید دیگران.

پنجم از طریق تبلیغ در شبکه های اجتماعی

و ...


10. آیا برای درج آگهی و کسب در آمد باید دو اشتراک جدا ایجاد کرد؟

پاسخ: خیر، یک بار ثبت نام کافی می باشد و با ثبت نام در سایت، به همه بخشهای سایت دسترسی خواهید داشت و می توانید در همه بخشها فعالیت کنید و از همه خدمات سایت استفاده کنید.


11. آیا در بلاگفا و میهن بلاگ می توانم از لینکهای بازاریابی استفاده کنم؟

پاسخ: در میهن بلاگ می توانید اما ظاهرا بلاگفا اجازه ثبت لینکهای بازاریابی را نمی دهد.



28