جستجو در تالار گفتگو

متن
کاربر

روز

ماه

سال

مرتب سازی بر اساس

 

 

تالار گفتمان ایران سی ان، مکان مناسبی است تا شما اعضای سایت بتوانید تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار دهید و موجب ارتقای سطح دانش و كسب و كار الكترونیك و تجارت فوق حرفه ای در اینترنت خود شوید.

کسب درآمد از طریق وبلاگ تعداد متنها: 1

فرج الله فیروزی  (14:33   1395/6/14)

روشهاي سئو-1
توضیحات متا یا همان Meta Description یک عبارت ۱۶۰ کاراکتری است که توسط یک تگ HTML می توان از آن بهره برد و خلاصه ای از محتوای صفحه را بیان کرد.
موتورهای جستجو هنگامی که کاربر عبارتی را که در توضیحات متا به کار رفته را مورد جستجو قرار می دهند، به او نشان می دهند. بنابراین بهینه سازی توضیحات متا از جمله موارد مهم در سئوی صفحه یا On-Page SEO است. در ادامه قصد داریم مشخصات یک توضیحات متای خوب را شرح دهیم...
مشخصات توضیحات متای خوب
۱. بهتر است توضیحات متا بین ۱۳۵ تا ۱۶۰ کاراکتر باشد
در اینجا منظور ما به هیچ عنوان این نیست که اندازه توضیحات متا حتما باید بین این اعداد باشد. اندازه توضیحات متا به گوگل بستگی دارد که قصد دارد به چه چیزهایی را به نتایج جستجوی شما اضافه کند.
به عنوان مثال گوگل احتمال دارد تاریخ انتشار مطلب را نیز به نتیجه به نمایش درآمده، اضافه کند، بنابراین قطعا تعداد کمتری از کاراکترهای توضیحات متایی که شما نوشته اید به کاربر نشان داده خواهد شد. با این تفاسیر، به نظر می رسد که اندازه مناسب برای توضیحات متا ۱۳۵ کاراکتر است اما بعضا دیده شده که توضیحات متا ۲۵۰ کاراکتر نیز داشته است.
۲. بهتر است جملات امری و با لحنی پویا داشته باشد
بهتر است اینگونه باشد. اگر شما توضیحات متا را همانند دعوت نامه ای به وب سایت شما تصور کنید، به نظر نمی رسد تنها توضیحی بی روح و ایستا بتواند کاربر را ترغیب به کلیک کردن بر روی لینک شما نماید.
به عنوان مثال اگر توضیحات متا برای صفحه ایست که سرویسی که ارائه می دهید را شرح داده است، بهتر است به جای اینکه بگویید: “در پابلیشری مسیر درست کسب درآمد از وب سایت را آموزش می دهیم”، این گونه بگویید: “اگر می خواهید مسیر درست کسب درآمد از وب سایتتان را یاد بگیرید، پابلیشری را دنبال کنید.”
۳. بهتر است یک توضیحات متا یک Call-to-Action نیز داشته باشد
شما می توانید در انتهای عبارت مورد نظر خود در توضیحات متا، از عباراتی مثل “بیشتر بخوانید”، “ادامه مطلب را مطالعه کنید” یا “دانلود کنید”، استفاده کنید. در این حالت شما بر روی چیزی که کاربر با مراجعه به لینک شما دریافت می کند، تاکید بیشتری کرده اید.
۴. بهتر است شامل محتوای ساختار یافته باشد
تا به حال نتایج جستجویی را دیده اید که در پایین آن، امتیازات آن محصول/محتوا یا توضیحات اضافه ای از قبیل سازنده محصول و یا موجود بودن این محصول در انبار فروشگاه به نمایش درآمده باشد؟ این موارد محتوای ساختار یافته ایست که شما در وب سایتتان تعریف کرده اید تا موتورهای جستجو نتایج شما را با یک ساختار سفارشی شده به نمایش درآورند.

کد: 17506گروه: کسب درآمد از طریق وبلاگ



ثبت متن در تالار گفتگو

موضوع مورد بحث: کسب درآمد از طریق وبلاگ

انتخاب موضوع

تیتر

متن

کد امنیتی

 

 

131