صفحه اصلیفروشگاه آنلاینپیگیری سفارشفروشندهکسب درآمد(بازاریاب)تالار گفتگودرج بنر ویژهایستگاه آگهیاخبار و مقالات واریز وجهدرباره ماتماس با ما

 

بازاریابی سبز 8477

بازاریابی سبز در سالهای اخیر صاحبنظران در حوزههای مختلف علمی نگرانیهای خود را در رابطه با محیط زیست بیان کردهاند که پژوهشگران و متخصصان بازاریابی نیز از این امر مستثنی نبودهاند، تا اینکه مفهوم جدیدی تحت عنوان بازاریابی سبز مطرح شد و پژوهشهای زیادی به منظور بررسی تأثیر آن و عناصر مربوط به آن بر کسب و کار انجام شد. بازاریابی سبز یک روند جالبی است که امروزه اکثر کشورها در این زمینه شروع به کار کردهاند. کاتب و هلسن بیان میکنند که بازاریابی سبز برنامههای دولت را تقویت میکند. در این مقاله سعی بر اینست که با مفاهیم و اصطلاحات بازاریابی سبز آشنا شده و میزان پیشرفت کشور عزیزمان ایران را مورد بررسی قرار دهیم.

يكي از حيطه هاي بازرگاني كه در مسايل محيطي بحث زيادي را به خود اختصاص داده بازاريابي سبز است. در سال 1992 يك مطالعه نشان داد براي 93 درصد افراد اثرات زيست محيطي يك محصول در زمان خريد آن مهم است. در سال 1994 محققان به اين نتيجه رسيدند 42 درصد مصرف كنندگان اروپا محصولات را براساس عملكرد محيطي انتخاب مي كنند و 27 درصد افراد در انگلستان محصولاتي با سازگاري بالاي 25 درصد با محيط را خريداري مي كنند...

تاریخ ثبت مقاله: 1396/4/8    تاریخ به روزرسانی مقاله: 1396/4/8
منبع: http://www.marketingarticles.ir/marketing/1404-پایداری-زیستی-همراه-با-بازار�%8
بازديد: 2,937
امتیاز: 200
نام کاربری نویسنده: alibaran60

 

امتیاز دهی

لطفا به مقاله فوق امتیاز دهید:






نظرات شما

شما می توانید درباره مقاله فوق نظر دهید:

نام و نام خانوادگی:

متن تصویر مقابل

 


کلمات کلیدی: بازاریابی سبز ، قیمت سبز ، مکان سبز ، ترویج و تبلیغ سبز ، بازاریابی سبز در ایران ، چالشهای بازاریابی سبز ، سبز

اشتراک گذاری این مطلب در لینکدین   اشتراک گذاری این مطلب در فیس بوک   اشتراک گذاری این مطلب در تویتر   اشتراک گذاری این مطلب در کلوب   اشتراک گذاری این مطلب در گوگل بوک مارک   اشتراک گذاری این مطلب در یاهو   اشتراک گذاری این مطلب در گوگل پلاس وان   ارسال این مطلب به ایمیل دوستان