|
تبلیغات پاپ آپ
ارزان و پربازده
forpopup.ir
عضویت آسان و کسب درآمد فقط با یک کلیک
افزودن تبلیغ پاپ آپ با محاسبه ل... ادامه | |
|
ایزوگام محمدپور
نماینده ایزوگام شرق مشهد
فروش انواع برند ایزوگام
فروش قیر درجه 1 اصفحان
ایزوگام اصل و با کیفیت را از ... ادامه | |
|
|
نمونه سوالات آيين نامه راهنمايي و رانندگي+جزوات+هداياي ويژه+22 آزمون آیین نامه جدید به همراه پاسخنامه+نمونه سوالات آزمون فنی
... ادامه | |
|
این مجموعه حاوی88 کارت ویزیت آماده ویژه اغذیه فروشی می باشد.کارت ویزیت های این مجموعه از تصاویر زیبا و جذاب ساخته شده است.
ا... ادامه | |
|
این بانک ایمیل در سال 95 و 96 از سایت های معتبر ثبت آگهی ، جمع آوری شده است.
تک تک ایمیل های این لیست متعلق به افرادی است که... ادامه | |
|
طرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول یا APQP
APQP مدرکی است که هر سازمان تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات و قطعات، به آن نیاز ... ادامه | |
|
فرودگاه به محدوده مکانی –فضایی اتلاق میشودکه برای برقرارکردن ارتباط هوایی بین نقاط مختلف به کار می رود. فرودگاه مح... ادامه | |
|
تعریف هوش
بطور کلی تعاریف متعددی را که توسط روان شناسان برای هوش ارائه شده است، میتوان به سه گروه تربیتی (تحصیلی) ، تح... ادامه | |
|
آیا از نکات ارتباطی ویژه آقایان در دنیای امروز آگاه هستید؟
آیا می دانید چطور باید دختر مورد علاقه خود را جذب کنیم؟
آی... ادامه | |
|
|
بازاریابی سبز
8477
|
در سالهای اخیر صاحبنظران در حوزههای مختلف علمی نگرانیهای خود را در رابطه با محیط زیست بیان کردهاند که پژوهشگران و متخصصان بازاریابی نیز از این امر مستثنی نبودهاند، تا اینکه مفهوم جدیدی تحت عنوان بازاریابی سبز مطرح شد و پژوهشهای زیادی به منظور بررسی تأثیر آن و عناصر مربوط به آن بر کسب و کار انجام شد. بازاریابی سبز یک روند جالبی است که امروزه اکثر کشورها در این زمینه شروع به کار کردهاند. کاتب و هلسن بیان میکنند که بازاریابی سبز برنامههای دولت را تقویت میکند. در این مقاله سعی بر اینست که با مفاهیم و اصطلاحات بازاریابی سبز آشنا شده و میزان پیشرفت کشور عزیزمان ایران را مورد بررسی قرار دهیم.
يكي از حيطه هاي بازرگاني كه در مسايل محيطي بحث زيادي را به خود اختصاص داده بازاريابي سبز است. در سال 1992 يك مطالعه نشان داد براي 93 درصد افراد اثرات زيست محيطي يك محصول در زمان خريد آن مهم است. در سال 1994 محققان به اين نتيجه رسيدند 42 درصد مصرف كنندگان اروپا محصولات را براساس عملكرد محيطي انتخاب مي كنند و 27 درصد افراد در انگلستان محصولاتي با سازگاري بالاي 25 درصد با محيط را خريداري مي كنند...
|
|
تاریخ ثبت مقاله: 1396/4/8 تاریخ به روزرسانی مقاله: 1396/4/8 |
منبع: http://www.marketingarticles.ir/marketing/1404-پایداری-زیستی-همراه-با-بازار�%8 |
بازديد: 2,937 |
امتیاز: 200 |
|
|
|
|
کلمات کلیدی: بازاریابی سبز ، قیمت سبز ، مکان سبز ، ترویج و تبلیغ سبز ، بازاریابی سبز در ایران ، چالشهای بازاریابی سبز ، سبز
|
|
|
|
|
|
|